Director Tehnic Service Auto
Pasiunea pentru autovehicule ne-a motivat sa ne dezvoltam continuu. Prezenti pe piata auto din Bucuresti inca din 1995, oferim servicii de reparatii si intretinere auto la cele mai inalte standarde de calitate in 4 locatii: Militari, Afi Cotroceni, Pipera si Pallady Ikea. Suntem in proces continuu de extindere a echipei si vizam recrutarea de personal pentru pozitia de Director Service – Director Tehnic.
Cerinte – Candidatul ideal:
• Studii universitare/postuniversitare tehnice (preferabil in domeniul auto);
• Experienta pe un post similar din domeniu auto de minim 4-6 ani in conducerea a minim 15-20 oameni din service auto;
• Abilitati de coordonare si motivare a echipei in vederea atingerii unor obiective comune;
• Intelegerea aprofundata a afacerii de service auto;
• Cunoasterea fundamentala a finantelor in afaceri
• Capacitatea de a lucra independent si in echipa;
• Cunostinte limba engleza nivel avansat;
• Cunostintele de limba germana constituie un avantaj;
• Cunostinte foarte bune Microfost Office (Excel, Word, Power Point);
• Atitudine orientata catre rezultate si catre client;
• Seriozitate/responsabilitate, integritate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol;
• Spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu;
• Abilitati excelente de comunicare si relationare;
• Atitudine proactiva, pozitiva, dinamica, inovativa;
• Abilitati organizatorice, eficienta;
• Capacitate de analiza si sinteza;
• Disponibilitate pentru program prelungit;
• Fara antecedente penale;
• Permis conducere: B.
Descrierea jobului – Responsabilitati:
Obiectivul postului: Organizeaza si coordoneaza activitatea din cadrul service-ului, in vederea utilizarii eficiente a capacitatii acestuia.
• Coordonarea si asigurarea intregului proces de productie in vederea realizarii productiei planificate, in conformitate cu legile in vigoare si cu obiectivele, programul si standardele de calitate ale firmei. Conduce activitatea generala de service auto si este responsabil de realizarea obiectivelor financiare si profesionale ale service-ului.
• Organizarea activitatii departamentelor din subordine;
• Supervizarea activitatii personalului din cadrul departamentelor de productie, de vanzari, relatii clienti, departament administrativ, de transport, atelierului de reparatii si intretinere, depozitului de materiale, rent a car;
• Elaborarea programelor de modernizare tehnologica;
• Oferirea de consultanta si consiliere tehnica tuturor departamentelor din subordine si personalului service-ului auto;
• Functionarea corespunzatoare a firmei din punct de vedere legal, tehnic si managerial in conformitate cu politicile si strategia de productie ale firmei cu urmarirea si realizarea obiectivelor trasate de conducerea firmei;
• Stabilirea obiectivelor de estimare si de vanzare suficiente pentru a asigura obiectivele de afaceri;
• Planifica activitatea de productie in sectiile de fabricatie in functie de planul de productie pe termen lung si pe termen scurt stabilit, pentru a asigura realizarea integrala a indicatorilor cantitativi si calitativi stabiliti;
• Elaboreaza si supune spre aprobare politicile firmei in ceea ce priveste productia;
• Tine legatura cu asiguratorii pentru constatarea daunelor auto;
• Organizeaza si controleaza activitatile de mentinere si dezvoltare a capacitatilor de productie si coordoneaza folosirea corecta si eficienta a fondurilor de investitii;
• Organizeaza si coordoneaza introducerea in fabricatie a produselor noi si raspunde de asigurarea parametrilor prevazuti in documentatie;
• Coordoneaza si asigura desfasurarea ritmica a procesului de productie, urmarind realizarea productiei in conformitate cu planul cerut de vanzari;
• Aproba instructiunile tehnologice pentru fiecare faza de productie, atat la implementarea, cat si la modificarea lor, si asigura adaptarea corespunzatoare a tehnologiei la variatiile si specificul materiei prime utilizate;
• Coordoneaza identificarea, introducerea si mentinerea sub control a proceselor incluse in sistemul calitatii;
• Asigura resursele materiale si informationale necesare pentru implementarea politicii in domeniul calitatii;
• Conduce procesul de asigurare a calitatii in activitatea de productie, conform procedurilor si standardelor existente;
• Organizeaza si conduce sedintele pentru armonizarea obiectivelor pe termen scurt si sincronizarea activitatilor in vederea realizarii in conditii optime a obiectivelor de productie;
• Elaboreaza proiectul planului de investitii, in conformitate cu prevederile bugetului, in scopul imbunatatirii gradului de ocupare a capacitatilor de productie existente si crearii de noi capacitati;
• Urmareste incheierea contractelor pentru noile investitii si actioneaza pentru asigurarea la termen a documentatiilor tehnice, conform graficelor de esalonare a investitiilor;
• Coordoneaza realizarea si punerea in functiune la termen a noilor capacitati de productie;
• Verifica pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane;
• Organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine;
• Coordoneaza si participa la solutionarea conflictelor de munca si a plangerilor angajatilor;
• Stabileste conform structurii organizatorice si a ROI sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post;
• Exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar in sarcina reprezentantului legal;
• Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal;
• Identifica, stabileste și monitorizeaza obiectivelor de performanță financiară pentru departamentele de afaceri și individuale, inclusiv creșterea vânzărilor, profitul brut pe ora de muncă, piese, vopsele și materiale, gestionarea cheltuielilor și gestionarea creanțelor; inventarelor și activelor fix;
• Comunica obiectivele de performanță intregului personal din subordine;
• Stabilește standarde și elaborează planuri de acțiune pentru a facilita îmbunătățirea performanței și a standardelor de calitate, imbunatatirea serviciilor pentru clienți și satisfacția lor, precum și satisfacția și păstrarea angajaților;
• Gestionează recrutarea și păstrarea personalului necesar pentru atingerea obiectivelor și menținerea dezvoltarii pe termen lung a afacerii;
• Imbunătățeste continuu nivelul de pregatire al personalului, facilitând oportunitățile de formare și îmbunătățire a competențelor la locul de muncă;
• Evaluează angajații în mod obișnuit, inclusiv evaluări anuale ale performanței pentru a ajuta toți angajații să lucreze la potentialul individual maxim;
• Gestionează relațiile primare cu entități exterioare, inclusiv asigurători, furnizori, clienți importanți și comunitate;
• Gestionează proactiv nivelul de servicii pentru clienți și nivelurile de asigurare a calității afacerii și să ia măsuri pentru prevenirea problemelor majore;
• Urmareste activ procesul de reparatie, prioritizeaza coerent pentru a obține standardele de calitate a reparațiilor și productivitate ridicată;
• Propune masuri si solutii in vederea valorificarii la maximum a capacitatilor de productie existente si a modernizarii unor procese de productie;
• Se ocupa de organizarea si asigurarea fluxului tehnologic in cadrul sectiilor de productie;
• Elaboreaza planuri de investitii si achizitii tehnologice care sa conduca la atingerea dezideratelor de rentabilitate economica si competivitate pe piata;
• Asigura coordonarea activitatii departamentului de productie cu obiectivele organizationale si cu activitatea celorlalte departamente;
• Se ocupa de asigurarea aprovizionarii ritmice a sectiilor cu materiale, combustibili si utilajele necesare realizarii programului de productie;
• Efectueaza periodic rapoarte catre conducerea companiei.
Privind relatiile interpersonale/comunicarea
• Asigura un cadru optim pentru mentinerea unor relatii bune intre management si angajati;
• Asigura reprezentarea si apararea intereselor si imaginii companiei in relatiile cu autoritatile de stat si cu administratia publica locala;
• Promoveaza respectul reciproc, colaborarea si transparenta in interiorul departamentului, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei;
• Raspunde de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru.
Fata de echipamentul din dotare
• Raspunde de functionarea in bune conditii a echipamentului, aparaturii si utilajelor din dotarea firmei;
• Raspunde de insusirea si respectarea procedurilor interne legate de utilizarea in conditii optime a echipamentului, aparaturii si a utilajelor din dotarea firmei de catre intreg personalul din subordine;
• Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea;
• Raspunde de urmarirea si asigurarea respectarii regimului tehnologic al fiecarei instalatii, a realizarii la termen si de buna calitate a lucrarilor de reparatii si revizii a instalatiilor si utilajelor;
• Este responsabil de punerea la dispozitie si respectarea instructiunilor de functionare a instalatiilor si utilajelor, urmareste respectarea verificarilor precum si a instructiunilor proprii de protectie a muncii si prevenirea si stingerea incendiilor.
In raport cu obiectivele postului
• Raspunde de utilizarea optima a resurselor materiale, financiare, patrimoniale si umane alocate pentru realizarea obiectivelor de productie stabilite.
• Raspunde de organizarea generala a activitatilor de productie, urmarind asigurarea cu forta de munca.
• Raspunde de organizarea optima a programului de lucru, in raport cu planul de productie.
• Raspunde de masurile luate pentru folosirea la maximum a capacitatilor de productie, utilizarea completa a timpului de lucru si cresterea productivitatii muncii.
• Raspunde de desfasurarea eficienta a activitatii de aprovizionare la nivel local si ia masuri pentru asigurarea materiala a desfasurarii fara intreruperi a procesului de productie.
• Raspunde de acceptarea la plata a lucrarilor de investitii, precum si de verificarea calitatii lucrarilor executate.
• Raspunde de identificarea nevoilor de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia.
• Raspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sanctionare a personalului din subordine, participand (alaturi de persoanele abilitate) la luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoare.
• Raspunde de mentinerea si imbunatatirea sistemului de management al calitatii.
• Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces.
Privind respectarea cadrelor legale de functionare
• Respecta normele de Securitate si Sanatate a Muncii si de PSI si raspunde de implementarea , insusirea si respectarea acestora de catre toti angajatii din subordine; ia masuri in domeniul protectiei muncii sub aspectul instruirii personalului si examinarii asupra cunostintelor acestuia;
• Stabileste programul de masuri tehnico-organizatorice, a planului de masuri de protectia muncii si a planului pregatirilor de iarna si analiza periodica a stadiului realizarii acestora;
• Verifica masura in care sunt indeplinite normele de protectia muncii si dispozitiile stabilite in urma controalelor efectuate;
• Coordoneaza rezolvarea problemelor legate de poluare si protectia mediului;
• Organizeaza, analizeaza si urmareste respectarea dispozitiilor legale privind accidentele tehnice si accidentele de munca;
• Se ocupa de mentinerea conditiilor prevazute in Autorizatiile legale de functionare ale unui Service Auto. Implementeaza si urmareste respectarea dispozitiilor legale privind autorizatiile RAR, ISU, Mediu, Functionare;
• Se ocupa de respectarea GDPR, urmareste implementarea si respectarea masurilor luate in acest scop;
• Este responsabil de punerea la dispozitie si respectarea instructiunilor de functionare a instalatiilor si utilajelor, urmareste respectarea verificarilor periodice precum si a instructiunilor proprii de protectie a muncii si prevenirea si stingerea incendiilor.
Privind regulamentele / procedurile de lucru
• Respecta si asigura cunoasterea si aplicarea Regulamentului Intern si a Regulamentului de Organizare si Functionare de catre intreg personalul din subordine.
• Respecta si aplica politicile generale ale firmei in productie si investitii si raspunde de insusirea si respectarea acestora de catre intreg personalul din subordine.
• Respecta si aplica actele normative in vigoare si Contractul Colectiv de Munca aplicabil.
• Respecta politica de confidentialitate a firmei.
Activitatea se desfasoara in cadrul noii locatii din Pallady Ikea Bucuresti.
Beneficii:
• Iti oferim un mediu de lucru profesionist si modern cu o echipa mare si unita;
• Stabilitatea locului de munca. Suntem prezenti pe piata auto din Bucuresti inca din 1995 cu 4 unitati reparatoare: Afi Cotroceni, Militari, Pipera, Pallady Ikea;
• Punem accent pe dezvoltarea si formarea angajatilor nostri – oferim training de specialitate;
• Contract de munca si conditii salariale foarte avantajoase
• Program de lucru flexibil.
Daca intrunesti conditiile de mai sus si doresti sa te alaturi familiei noastre de profesionisti, sa te perfectionezi continuu si sa lucrezi intr-un mediu tanar si dinamic, APLICA ACUM CV-ul tau.
Descrierea companiei
TOP LAC SERVICE si-a inceput activitatea in anul 1995, in Bucuresti, ca unul dintre cele mai moderne ateliere de vopsitorie, printre primele dotate cu cabina de vopsit. Inca de la inceput am folosit exclusiv tehnologie germana si produse de vopsitorie premium.
Compania noastra este prezenta pe piaţa auto din Bucureşti inca din anul 1995. In aceasta perioada serviciile noastre au fost apreciate de catre numerosii nostri clienti, firma noastra efectuand reparatii la un numar de peste 100.000 autoturisme. Activitatea noastra se desfasoara in 3 unitati reparatoare –Militari, Afi Cotroceni si comuna Tunari, Ilfov si 7 centre de constatare daune auto: Militari, Afi Cotroceni, Splaiul Unirii (Strada Drumetului, Sector 3, Bucuresti), Baneasa, Sos. Fundeni, Foisorul de Foc si Tunari.
Pregatirea personalului este un lucru foarte important pentru noi si de aceea, periodic, toti angajatii participa la cursuri de specializare in Germania sau in Romania. Pentru informarea cu privire la protectia datelor cu caracter personal, va rugam sa consultati Politica de confidentialitate pusa la dispozia dvs. pe site-ul nostru https://www.toplacservice.ro/politica-confidentialitate.
• Organizeaza si coordoneaza echipa din subordine si supervizeaza activitatea acesteia;
• Verifica permanent calitatea serviciilor prestate de personalul departamentului urmarind indicatori de productivitate si propune actiuni adecvate, de tip preventiv sau corectiv;
• Verifica si aproba necesarele de materiale si piese de schimb intocmite de gestionar necesare reparatiilor;
• Participa la analizele privind selectarea de noi furnizori, de noi produse destinate comercializarii;
• Urmareste aplicarea tehnologiilor in activitatea service-ului;
• Efectueaza CTC-ul (Control Tehnic De Calitate) lucrarilor executate de personalul tehnic din subordine;
• Urmareste realizarile de manopera ale personalului din subordine;
• Instruieste personalul cu privire la sarcinile de serviciu;
• Tine legatura cu asiguratorii pentru constatarea daunelor auto;
• Efectueaza periodic rapoarte catre conducerea companiei.
• Imbunatateste procesele interne si urmareste indicatorii afacerii, prin inovatie si modalitati alternative de lucru;
• Stabileste prioritatile zilnice ale atelierelor, urmareste stadiul comenzilor in lucru, al devizelor si facturilor si ia masuri pentru finalizarea corecta si urgenta a acestora;
• Raspunde pentru intocmirea la termen a bugetului anual de venituri si cheltuieli;
• Gestioneaza investitiile necesare departamentului, propunand masuri pentru dotarea acestuia cu utilajele, dispozitivele, mobilierul si birotica necesare;
• Stabileste si urmareste realizarea politicii de stoc, a structurii si nivelului acestuia;
• Initiaza si urmareste satisfactia clientilor de service;
• Organizeaza si gestioneaza pregatirea si perfectionarea profesionala a personalului din subordine;
• Instruieste periodic personalul din subordine pe linie de protectia muncii si P.S.I, completeaza “Fisele individuale de instructaj privind protectia muncii” pe care le pastreaza in cadrul compartimentului si raspunde de respectarea tuturor normelor de protectia muncii si P.S.I. in cadrul Compartimentului Service;
• Aproba centralizatoarele de decont, in baza carora vor fi achitate facturile de prestari servicii emise de reprezentante;
• Respecta prevederile Regulamentului de Ordine Interioara si indeplineste orice alte sarcini de serviciu trasate de conducerea societatii.
Fără comentarii