fbpx

Director Financiar Service Auto

Calitate şi servicii excelente pentru clienţii noştri. Produsele şi serviciile oferite de compania noastră trebuie să depăşească aşteptările clienţilor, astfel încât aceștia să ne acorde întreaga lor încredere în ceea ce priveşte rezolvarea solicitărilor. De aceea, politica managerială şi pregătirea personalului este îndreptată pentru asigurarea unor produse şi servicii post vânzare de calitate superioară.

Orientarea către angajat:
Compania a dezvoltat un mediu de lucru dinamic si motivant, prin încurajarea şi fidelizarea angajaților cu spirit de initiativă care le permite să evolueze continuu şi să-şi îndeplinească aspiraţiile. Credem că profesionalismul şi modul de acţiune individuală şi colectivă a personalului reprezintă un avantaj în competiţia cu concurenţa.

Candidatul Ideal 

Pasiunea pentru autovehicule ne-a motivat sa ne dezvoltam continuu. Prezenti pe piata auto din Bucuresti inca din 1995, oferim servicii de reparatii si intretinere auto la cele mai inalte standarde de calitate. Suntem in proces continuu de extindere a echipei si vizam recrutarea de personal pentru pozitia de Director Financiar Service Auto Top Lac.

Profilul candidatului:
Experienta dе minim 5 ani intr-o functie Contabil Sef / Director Economic/ Director Financiar;
– Cunostinte solide in ceea ce priveste legislatia in vigoare privind domeniul financiar-contabil;
– Atestat CECCAR dе expert contabil – 7 ani vechime minim;
– Studii superioare in domeniul economic;
– Capacitate dе a conduce, coordona, organiza activitățile financiar contabile din cadrul Departamentului Contabilitate;
– Experienta in utilizarea calculatorului: softuri dе contabilitate, e-mail, comunicare, Office – Word, Excel, altele;
– Cunoastinte utilizare sisteme de tip ERP;
– Capacitate dе a prelucra informatiile, dе a le interpreta si dе a le valorifica prin luarea dе decizii sau prin furnizarea dе date prelucrate altor factori decizionali;
– Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate;
– Capacitate dе lucru în echipă şi individual;
– Abilitati dе organizare si conducere;
– Initiativa, discretie, atentie deosebita la detalii, exactitate si corectitudine;
– Experienta financiar contabila in societate de productie, service auto constituie un avantaj.

 

Descrierea jobului – Responsabilitati:
– Raspundе de inregistrаrеа contabila lа timp а tranzactiilor in contabilitate in concordantа cu rеglеmentarilе lеgаle contаbilе si fiscale si а procedurilor de lucru interne ale companiei la nivelul departamentului ;
– Organizeaza, conduce, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii;
– Inregistreaza si/sau verifica inregistrarile zilnice efectuate de echipa din subordine aferente achizitiilor de marfuri interne si externe, prestari servicii, consumuri interne, obiecte de inventar, mijloace fixe, materiale si ambalaje, etc. ;
– Rаspundе dе activitаtеa financiаr – contаbila a societatii în conformitate cu legislatia in vigoare;
– Raspunde de consemnarea corecta si la timp a tuturor operatiilor care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative;
– Analizeaza si raportează situatii, identifica problemele si propune dezvoltarea de solutii;
– Reprezintă societatea în relatia cu autoritati si terti in domeniul de competenta;
– Intocmeste si elaboreaza raportari financiare catre managementul superior al Societatii;
– Mentine controlul si evidenta debitorilor si creditorilor;
– Mentine controlul si evidenta platilor si incasarilor;
– Supervizeaza inchiderea conturilor contabile si a bilanturilor semestriale si anuale;
– Elaboreaza analiza contului de profit si pierdere;
– Asigura suport zilnic departamentelor companiei in scopul derularii business-ului ;
– Intocmeste diferite situatii financiare si rapoarte la cerere functie de cerintele de business, prelucrand in acest scop extrase din sistemul informatic;
– Intretine relatia cu autoritatile de control si taxe;
– Supravegheaza reconcilierea si inchiderea conturilor;
– Raspunde de indeplinirea oricaror altor sarcini prevazute de Legea contabilitatii, de regulamentul de aplicare a acesteia, precum si de celelalte reglementari legale in vigoare, pe linie economica si financiar-contabila;
– Urmareste permanent legislatia din domeniul financiar-contabil si asigura respectarea acesteia;
– Urmarirea si eficientizarea costurilor din fiecare departament, impreuna cu sefii de departament;
– Elaboreaza, implementeaza si urmareste bugetul de venituri si cheltuieli;
– Asigura finantarea proiectelor;
– Optimizeaza cheltuielile financiare ale companiei.

Beneficii:
– Oportunitatea de a fi parte într-o echipă dinamică și ambițioasă cu o atmosferă placută de lucru, cu potential de dezvoltare in cariera;
– Concedii conform legislatiei in vigoare;
– Pachet salarial 3000 Euro/net;
– Mediu de lucru foarte placut, unde aptitudinile, abilitatile si cunostiintele tale vor fi apreciate.

– posibilitatea de dezvoltare personală prin training de specialitate;

– alte beneficii care se pot personaliza în funcție de rezultate.

Descrierea companiei  

TOP LAC SERVICE si-a inceput activitatea in anul 1995, in Bucuresti, ca unul dintre cele mai moderne ateliere de vopsitorie, printre primele dotate cu cabina de vopsit. Inca de la inceput am folosit exclusiv tehnologie germana si produse de vopsitorie premium. În 2024, am deschis un nou service auto în Brașov pentru a vă oferi servicii de calitate!

Serviciile noastre au fost apreciate de catre numerosii nostri clienti, firma noastra efectuand reparatii la un numar de peste 100.000 autoturisme. Activitatea noastra se desfasoara in 4 unitati reparatoare –Militari Bucuresti, Afi Cotroceni Bucuresti, comuna Tunari, Ilfov si Brasov si 8 centre de constatare daune auto in Bucuresti: Militari, Afi Cotroceni, Splaiul Unirii (Strada Drumetului, Sector 3, Bucuresti), Baneasa, Sos. Fundeni, Foisorul de Foc, Tunari si Brasov.

Pregatirea personalului este un lucru foarte important pentru noi si de aceea, periodic, toti angajatii participa la cursuri de specializare in Germania sau in Romania. Pentru informarea cu privire la protectia datelor cu caracter personal, va rugam sa consultati Politica de confidentialitate pusa la dispozia dvs. pe site-ul nostru https://www.toplacservice.ro/politica-confidentialitate.

 

Fără comentarii

Postează un comentariu

Aplică acum

Aplicarea este foarte simplă și se realizează prin completarea formularului de mai jos. Dacă aveți întrebări sau doriți mai multe informații, ne puteți contacta la numărul de telefon 0745.200.084, prin e-mail la adresa contact@toplacangajari.ro, sau completând formularul de contact.

    Numele și Prenumele

    Numărul de telefon

    Adresa de e-mail (opțional)

    Poziția pe care dorești să aplici

    Locația unde dorești să lucrezi

    Data disponibilă pentru angajare

    Aplicație (opțional - pdf/doc/docx)

    CV (opțional - pdf/doc/docx)

    Alte detalii (opțional)

    Sunt de acord cu procesarea informațiilor mele de către Top Lac Service. Politica de confidențialitate *

    Call Now Button